Het afsprakensysteem heeft een vliegende start genomen! Iedere dag opnieuw ontdekken Veurnaars de vele voordelen van deze manier van werken. Een afspraak maken doe je via www.veurne.be/afspraak-maken of aan een aanmeldzuil.
- Als inwoner kies je zelf de datum en het tijdstip dat je wil langskomen.
- Er zijn nu veel meer mogelijkheden om naar het Stadskantoor te komen! Vroeger kon dit enkel in de voormiddag, nu is De Seylsteen op weekdagen ook in de namiddag open. Op maandag en dinsdag kan je zelfs tot 18 uur naar Burgerzaken.
- Je moet niet meer nodeloos wachten of aanschuiven.
- De stadsdienst weet waarom je op bezoek komt en kan jouw dossier optimaal voorbereiden.
- Bovendien zie je bij het maken van een afspraak meteen welke documenten je eventueel moet meenemen naar de stadsdienst.
- De privacy is voor jou een stuk groter geworden.
Je maakt een afspraak via www.veurne.be/afspraak-maken. Je duidt aan waarvoor je een afspraak wil en wanneer dit voor jou het beste past. Eens alle gegevens zijn ingevuld, krijg je een bevestigingsmail met jouw afspraakkenmerk. Via deze e-mail kan je de afspraak wijzigen of annuleren. De dag voor de afspraak krijg je een herinneringsmail, twee uur voor de afspraak ontvang je een sms met het tijdstip en je afsprakennummer.
Een afspraak maken kan ook via een aanmeldzuil in Stadskantoor De Seylsteen, Dienstencentrum De Zonnebloem, de Sociale Dienst, woonzorgcentrum Ter Linden of in Visit Veurne. Op alle aanmeldzuilen kan je voor alle stadsdiensten een afspraak maken! Je ontvangt een kaartje met daarop je afspraakkenmerk, datum en tijdstip. Heb je dringend een afspraak nodig? Bel naar de stadsdienst. Er wordt gezocht volgens noodzaak naar een gaatje in de agenda.
Naar jouw afspraak
Je meldt je aan bij de aanmeldzuil door jouw afspraakkenmerk in te voeren. De stadsdienst weet dan dat je aanwezig bent. Je gaat naar de wachtruimte in de Bibliotheek. Via het infoscherm naast het Onthaal of in de bibliotheek zie je wanneer het jouw beurt is om naar de dienst te gaan. Je afspraakkenmerk verschijnt dan, samen met het routenummer dat je moet volgen. Deze routenummers staan opvallend aangeduid in Stadskantoor De Seylsteen.
Ik mis de digitale kennis om een afspraak te maken
Geen paniek, in Stadskantoor De Seylsteen, Dienstencentrum De Zonnebloem, de Sociale Dienst, woonzorgcentrum Ter Linden of in Visit Veurne zijn er medewerkers om je op weg te helpen!